Uselt !

Vad usel jag har varit på att blogga. Usch!
Vad har hänt de senaste tre veckorna av mitt liv då?
En hel del men ändå inte så mycket.
Jag var och såg Madonna i GBG. =) Hon är ju grymt bra, jag älskade showen men blev besviken över  att hon hade mixat alla gamla goda låtar. Men nu har jag iaf sett henne live och det har jag velat sen jag lärde mig att gå =D

Annars har det inte hänt allt för mycket. Träffat vänner, legat sjuk m.m

Min guddotter fyllde 1 år för några dagar sedan och jag hade gjort en pälplattetavla på henne i present. Den blev väldigt uppskattad av hennes mamma =) Plus att jag lyckades hålla hela projektet hemligt för henne, det tillhör inte vanligheterna att jag har hemligeheter för Malin. Men någongång ska man ju lyckas med det också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det lyckades du verkligen hålla hemligt :)

2009-09-01 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0