Underbara tonåringar!

Japp dom finns =)
Emil tog hem Jacob och Carro hit idag, och jag höll på att städa i ungarnas rum när som kom, varav att Jakob frågar om han kan hjälpa till med något.
Tack men nej tack. Men gulligt var det.

Sen tog de tre med sig lilleman ut och mötte upp Rami, ännu en tonårskille.
Alla kom hit och käkade middag, plockade undan efter sig och sen tackade dom för maten.

När jag och sambon kom hem från middagen så började jag plocka undan alla Chris leksaker från golvet i vardagsrummet, då kommer Rami och hjälper till.

Carro gick och köpte läsk när jag bad henne om det.

Och sen när dessa tre väluppfostrade ungarna skulle gå så tackar dom igen för maten och tackar för att dom fick vara här. =D

I like!!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Det du skrev i min blogg är så sant.. Alltid är det något! Och alltid är det någon ålder eller trots eller tonår, kärt barn har många namn säger dom ju. Kram

2009-09-20 @ 10:10:39
URL: http://mamilillan.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ja men eller hur! Jag gillar också hennes bilder :)

När ska du skriva igen???

2009-09-22 @ 17:46:04
URL: http://mamilillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0