En lista

  • Vad/vem fick dig att skratta idag? Svar: Än så länge... Ingen
  • Vad gjorde du kl 08.00 imorse? Svar: Satte på en diskmaskin och bäddade
  • Vad gjorde du för 30min sen? Svar: Stängde av torktumlaren
  • Vad hände dig 1993? Svar: Var gravid fram till den 9/8 sen var jag hemma med sonen
  • Tre ord vrf du sist spydde? Svar: Svimmade nästan
  • Vilken färg är din hårborste? Svar:  Båda är svarta
  • Vad köpte du sist? Svar:   Cigg, Hallonsoda, Cola och godis
  • Vad fick du senast i present? Svar: 2 små flaskor vin
  • Vilken färg är din dörr? Svar: Brun
  • Vart förvarar du dina pengar? Svar: I plånboken
  • Hur var vädret igår? Svar: Regn, snö och solsken
  • Vart kramades du sist? Svar: I soffan tror jag 
  • Vad ser du fram emot? Svar: Italien i maj
  • Vad är din skostorlek? Svar: 38-39
  • Vad är 15? Svar: Bara en siffra
  • Vill du klippa dig? Svar: Ja, men vet inte om jag har modet
  • Pratar du mycket? Svar: Japp, jämt och ständigt
  • Kollar du på O:C? Svar: När det gick gjorde jag det
  • Har ditt namn ett "X" i det? Svar: Nej

    Denna lista är tagen av mamilillan

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Det är klart att det är okej :)

    Kram

    2009-10-16 @ 00:31:07
    URL: http://mamilillan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0