Vad har hänt???

Det var frågan jag fick av Cecilia när jag ringde ikväll. Okej, visst. Jag förstår frågan för de sista gångerna jag ringt så har det verkligen hänt något. Min farmor dog, jag ringer C, min pappa dör, jag ringer C och lilla E dör och jag ringer C. Självklart förstår jag hennes fråga. Men denna gång var det bara för att försöka ordna en träff med henne och hennes barn. För det kan jag tala om... Det är inte  lätt att få en dejt med C, inte lätt alls. Tror att det kan vara enklare att ringa Vita Huset och faktiskt få tag på Obama. På riktigt alltså!

Men vet ni... Vi ska antagligen ses hos AB den 9/5 och om vi inte gör det så ska vi träffas dagen efter. Det ni! =)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hihihi, du är go du :)

Är det lättare att få en dejt med Obama än mig.. Hm, det tror jag inte dock.



Ska bli nice att ses nästa helg vännen

2009-05-02 @ 09:56:34
URL: http://ceciliajensen.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0