Vilken kväll

 Belly Laugh Jag har skrattat hur mycket som helst ikväll. MF är urkul (det var förtsa gången jag var ute med henne men förhoppningsvis inte den sista)
Själv så gjorde jag bort mig som vanligt...
Gick in på toaletten och där finns tre dörrar. På den ena står det Stå inte här! Och självklart undrar jag varför man inte får stå på den toaletten. Så jag går in. Och där är pissoaren. Det får mig att fundera ännu mer.... Det är ju där man SKA stå. Hmmm.... Sen efter några minuter slog det mig att dörren gick utåt. Man skulle inte stå där, precis just där, eftersom man då kommer få dörren i skallen. Snacka om att vara ett pucko! =) Men det bjuder jag på! 

 Hugs And Kisses   






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahahaaha, bra jobbat gumman

2009-03-28 @ 18:13:49
URL: http://ceciliajensen.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0