Varför har någon "lånat" mitt namn?

Sökte på asamattsson.blogg.se på www.google.se och där kommer allt fram som jag har skickat i kommentarer m.m och ser jag att jag skrivit i en blogg. Hmmm..... Gick in och kolla på bloggen och NEJ det var inte jag!
Kommentaren är inte stötande eller så men varför skulle någon roa sig med att skriva mitt namn och min bloggadress?
Okej det kanske gör att jag får fler besökare, vad vet jag!?

Tin-Tin håller på med min design för fullt. =) Gillar henne! Och vad jag har sett hitills så är den kanonfin. precis så som jag vill ha den men inte vet hur man gör =D

Några saker till att ordna men sen så...

Tack tjejen!

Kommentarer
Postat av: Minette

Iiiiinga problem! det är bara roligt! Jag ska kolla upp hur man satte in stat.räknaren för d va ett tag sen jag gjorde det, men det ska vi fixa!



Kram!

2009-03-21 @ 22:30:13
URL: http://lifespotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0