Vad seg jag blev

Jag ahr fått ihop halva min läxa till FEK A. Den ska inte in förräns på måndag så jag har ju tid på mig, men eftersom det är prov nästa vecka  i både FEK och Programhantering så tänkte jag göra klart den snabbt och sen så kan man koncentrera sig på att verkligen läsa igenom allt.

Jag har även sökt in till fyra kurser som alla börjar i maj, men jag ska välja ut 2 eller 3 att plugga tänkte jag.
Jag har sökt till
Svenska A, som är ett kärnämne jag behöver
Historia A, även detta är ett av kärnämnena
Matematik A, kärnämne
Psykologi A, som jag behöver för att läsa vidare till Advokatsekreterare som är tanken för mig.

Men jag vill ju också ha ett fullständigt gymnasiebetyg. Svårt det här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Matematik kan ju vara bra att läsa tillsammans med företagsekonomi eftersom det är lite matte med där... kanske blir lättare då. ett litet tips bara :)

2009-03-09 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0