Snodd av Cecilias syster =)

1.Tre namn jag lyssnar till: Åsa, mamma, älskling
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag verkligen pluggar och att det går bra.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte tränar (ska bli ändring)
4. Detta är jag rädd för: Att något ska hända med mina nära och kära. Ocg svanar ;)
5. Tre saker jag vill varje dag: Pussa familjen, äta mat och sova
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, gipsa ben, spela instrument

7. Detta tycker jag om att göra: Laga mat, läsa, umgås med familj och vänner
8. Detta vill jag göra just nu: Städa upp hemma (jag är inte som alla andra)
9. Bästa känslan: Att vara lycklig
10. Värsta känslan: Att vara ledsen
11. Följande egenskap(er) ser jag gärna att min partner har: Humor, charm, ett jobb

12. Är du kär just nu: Ja!
13. Jag vill gifta mig: Nej (har varit men vill inte igen, till min sambos glädje)
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få en utbildning (är på god väg), åka till USA, få ett barn till (som inte kommer hända)
15. Min käraste ägodel: Telefonen. Diskmaskinen. Tvättmaskinen.
16. Något jag vill ha i present: En resa till Italien
17. Detta har jag på mig just nu: strumpor, jeans och stickad tröjja.
18. Favoritkläder: Jeans!
19. Favoritdjur: Katter och lejon
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom hip hop och opera
21. En av mina favoritlåtar för tillfället: The Queen med Velvet
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: I högstadiet var språk roligast och idrott tråkigast
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag gillar:
Djävulen bär Prada (men det finns 1 miljon till jag gillar)
25. En film jag gillar:
Boondock Saints och alla Fast and the Furious

26. Värsta människan på jorden: Det finns så otroligt mycket hemska människor på vår jord så det går nog inte att skriva en. Alla mördare bland annat
27. Favoritdoft: Jean-Paul G´s parfym som förestller en kvinnokropp. Den rosa

28. Detta äter jag gärna: Schnitzel. Tapas. Pizza. M.m m.m
29. Dricker helst: Lättdryck
30. Favoritgodis: Salt lakrits, surt, bilar, allt!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Italien 
32. Färg på mina ögon: Blå med lite grönt och grått i
33. Min längd: 165 cm
34. Jag tror på: Livet
35. Jag spelar:www.zylom.com
36. Person jag beundrar: Brorsan!
37. Så här bor jag: I en bostadsrätt
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Noll, det finns bara två blommor här i plast
39. Det här tänder mig:
Min sambo.
40. Det här gör mig avtänd: ??? Det beror på vilket humör jag är på 
41. Favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: Håll dina vänner nära och dina fiender närmre!
43. En hemlighet jag vet: Den kan jag inte avslöja ju....
44. Bästa present jag fått: Svårt.... Men min 29-års present var inte helt fel när min sambo sa Jag älskar dig första gången.

45. Senast köpta skiva: Tro det eller ej... Melodifestivalens låtar år 2008. (hade inget val)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon
48. Udda förmåga/egenskap: Jag har inte en susning.  
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt
50. Jag utmanar: Alla som vill!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du att du absolut inte kan gipsa ben? Har du försökt? :)

2009-03-08 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0