Ont det gör ont

Varför glömmer man alltid stegräknaren när den skulle ha visat massor med steg? varför är jag så klantig?

Iaf så åkte jag och mina två barn (snart 16 & 3 år) och min bror plus hans två småttingar (6,5 och 3 år) till Tekniska museumet idag. Det var riktigt kul! Iaf för mig som inte behövde betala inträde eftersom det är internationella kvinnodagen! =)

Vi gick från Kungsträdgården dit ut, skönt men jobbigt. Och sen sprang vi där inne i 3 timmar med avbrott för lunch. Och sen gick vi hela vägen tillbaka till stan igen. Och nu har jag jätteont i mina stackars två fötter. =(

Snälla skriv bland kommentarerna att det är jättesynd om mig.
(Att jag hade stövlar på mig och inte gympadojjor kvittar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0