Och dagen bara fortsätter

Idag är det en seg dag. Men det är ju klart det är ju onsdag, det finns inga dagar som går lika sakta som onsdagar. Jag lovar!
Onsdagar är bra eftersom jaghinner med så mycket eftersom tiden nära på står still! =)
Klockan är bara 11.17 nu, och jag tyckte att jag tittade på klockan sist för 30 minuter sen och det visade sig att det gått tre.
Så här var det när jag jobbade också, onsdagar var segdagar. Tror att det beror på att det är mitt i arbetsveckan. Vid lunch på onsdagen så har man kommit till hälften av veckan bara. Innan helgen.

Nej när jag börjar jobba igen ska jag bara jobba onsdagar =) Då verkar man ju iaf få någonting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0