Jag tror jag ska ta en dagens också

En dagens utmaning alltså. (Inte lunch) 
Jag har ju veckans utmaning, och där är ju planen att det inte bara är för den veckan utan den första utmaningen ska följa med veckan efter och sen bara fortsätter det. Planen är att jag ska fortsätta så i 10 veckor tills jag fått i ordning på det jag vill i mitt liv. Sist jag gjorde så, så gick jag faktiskt ner 3 kg på köpet. =)

Dagens utmaning då? Vad ska det handla om? 
Jo bara att utmana sig själv att göra något just den dagen. Nåt man kanske skjutit upp eller som man inte orkat. 

Startar på en gång. 

Dagens utmaning; Att ligga i sängen innan klockan är 22.30

 PJs 






Kommentarer
Postat av: Minette

klart det är ok =) Tack så jättemycket!!

2009-03-22 @ 23:39:25
URL: http://lifespotting.blogg.se/
Postat av: Malin

lyckades du? Själv så är jag fortfarande vaken och det är inte bra! För liten kommer att vakna ca 6.00 som vanligt... inte mycket sömn för mig inatt. Men men.. sova får man ju göra när man är gammal (och det är måååånga år till dess) :)

2009-03-22 @ 23:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0