Jag har en lista.

I excel har jag gjort en städ lista. Eftersom jag hatar att städa så har jag skrivit upp allt som ska göras och sen när det är gjort så gör jag rutan grön.
Jag har aldrig fått hela min lista grön. Aldrig! Men idag är jag på god väg. Har lite småskaer kvar i köket.
Tänkte faktiskt få listan helt grön idag, och om jag får det ska jag fira. =D

Jag har ju tre timmar på mig innan lilleman ska hämtas på dagis.

Det som är kvar är.
I köket; Göra rent på diskbänken, spisen och micron.
Vardagsrum; Vika tvätt, fixa i ordning i bokhyllorna, städa datorbordet (bara sätta in papper i en pärm)
Barnens rum; Bädda rent

Och sen ska det dammsugas och moppas.

Sen är listan GRÖN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0