Barn till alkoholist!

Hur många är vi inte i Sverige som lever med föräldrar som har alkoholproblem? Jag är en av dom.
Min pappa dog i maj 2005 pga alkoholen. Och nu verkar det som om min mamma går samma väg till mötes.
Jag blir så trött, varför måste jag leka mamma till min mamma?
Hon var inne på sjukhuset i helgen, då dom gjorde massa tester men enligt henne är ju allt så JÄ*LA bra! Skitsnack!
I helgen hade hon en vilopuls på 124. Vilopuls!
Det är liksom lite för högt.
OCh nu är hon inne igen. Pratade med henne för ett tag sedan och hon är jätte yr i skallen säger hon. Konstigt om man bara dricker och inte äter.
Hennes man säger att hon inte druckit nåt idag, medans hon säger att hon kanske möjligtsvis har tagit ett gals vin.
Vem ska man tro på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0