Ännu mera pengar!

Kungafamiljen behöver ännu mera pengar. Jättemycket faktiskt eftersom vår kronprinsessa ska gifta sig.
För bröllop kostar tydligen.  Väldigt mycket.

Jag har ett förslag. Victoria har tusen snygga klänningar, gift dig i en av dom. Daniel kan hyra en smoking. Och dom behöver bara gifta sig med den närmsta familjen som vittnen. Då kostar det inte så mycket eller hur?

Jag tycker inte att det är okej att skattebetalare ska behöva stå för detta kalas. Kommer vi vanliga människor få vara där? Nej, vi får se det på TV och då måste vi även betala TV-licens också.

Jag är så trött på deras giftermål. Så är det.
Och nu har jag lyckas blogga om det två gånger.

Morrar på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska alltid se det possitiva i det hela. Tänk så mycket "publicitet" Sverige får. och alla restaurang/pub ägare som kommer att få mer klirr i kassan av mer turism det året :)

2009-03-04 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0