Spinning och Core

Då har jag varit och tränat då.
Spinning i 30 minuter och sen Core 30 minuter på det. Det var ett nytt program på det idag och det var inte allt för jobbigt =)
Men nu måste jag ju bara se till att fortsätta träna och inte falla tillbaka i de gamla enkla vanorna. Ni vet, ligga på soffan och äta godis och dricka läsk.
Jag har två veckor att träna nu sen så har lilleman sommarlov i 1,5 månader så då blir det mest långpromenader.
Varannan vecka är iof stora sonen hemma så då kan jag ju smita iväg en timme.
Ibland är det väldigt praktiskt att ha så många år mellan barnen.

Jag tog gåbandet i 10 minuter också idag. Och lyckades med konsten att springa 2 *40 sekunder. Ja jag vet att det inte är bra men det är en början.

Alla resor börjar med ett steg.

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag idag! :)

2009-06-07 @ 12:45:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0