Jag är här nu

Förlåt mina kära vänner, men jag har bara inte orkat skriva. Det har varit en del annat.
Jag har haft sista provet i företagsekonomi B men inte fått nåt betyg ännu, väntar med spänning och lite oro =)
Lilleman har varit sjuk.
Eftersom skolan äntligen är över så har jag även läst en massa böcker nu när jag har tid.
Och så har jag väl egentligen inte haft så mycket att skriva i allmänhet.
Det har jag väl inte nu heller egentligen, men jag kan ju skriva ändå så ni vet det lilla som sker här hos mig.

Jag har hittat en ny favoritblogg som heter KistaChic. Handlar om just Kista.
Tack vare denna tjej så fick jag reda på att de öppnat en ny kinakrog i Ärvinge plus lite annat kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0