Heldag på Gröna Lund.

Då har vi varit på Gröna Lund idag, jag åkte.
BLÄCKFISKEN Underbar! Som vanligt!
LUSTIGA HUSET Också helt fantastiskt
FLYGANDE ELEFANTER Helt okej
LILLA FRITT FALL Läskigare än vad jag trodde den skulle vara
DISCO JET (numer ROCK JET) Alltid lika kul att åka
VETERANBILARNA Urtråkig
KARUSELL Nja...
INSANE Never ever ever again! No way!!! Jä**a Malin! Men nu har jag ju provat. Usch! Bläh! Trodde på allvar att jag skulle flyga ur den vid ett tillfälle.

Christopher åkte
VETERANBILARNA Jättekul.
KARUSELLEN "Åka tiger mamma" Igen?
BILARNA (som bara går runt) Igen! Och igen! Och igen!
LUSTIGA HUSET Omdöpt till Olustiga huset. Fastklamrad hos mamma.

Och så tog vi lite lotter och käkade.

Nu är det Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0