En frågelista

Denna lista hittade jag på en blogg och hoppas att det var okej att jag lånade den....

Lovar du att vara ärlig? Ja då...

Du heter: Åsa

Smeknamn: Inget vad jag vet, kan vara satmaran =)

Låt som när du är ledsen sörjer till? There you be med Faith Hill

Beroende av: Cigaretter ocg godis

Vem behöver du mest just nu: Min familj

Vad tror folk om dig? Jag har inte aning om vad dom tror, men dom vet.

Stämmer det? Det gör det säkert

Vad får du oftast komplimanger för? Min matlagning

Vad säger du för att imponera på någon? Det var längesen jag försökte att imponera på någon

Hur imponerar man på dig? Det beror på personen i sig

Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det kan jag inte skriva här för det var en jobbsak

Var bor du? Norr om Stockholm

Trivs du där: Ja

Äger du några converse: ??? Vad är det??? Jag antar att jag inte gör det

Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin

Brukar du bli för full: Det har hänt

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk i mot något: Laktos

Nästa mål i ditt liv: Bli klar i skolan

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer och vid vilken tidpunkt. Sist svarade jag med "Vet du vad klockan är?" Eftersom jag gör samma sak varje dag kl 15 så borde folk inte ringa då eller? =)

Vem ringde du senast? Sambon

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sen

Antal timmar sömn inatt: Ca 5,5

Sov du ensam: Ja på soffan

Brukar du komma i tid: Nej jag kommer alltid för tidigt på gott och ont

När mår du bra: När jag inte mår dåligt

När blev du fotad senast: Har inte en susning

Hur känner du dig nu: Uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt

Vad tycker du om fötter: Bra att ha när man ska ut och gå

Vad saknar du: Dom som inte finns i mitt liv längre

Hade du en bra kväll igår: Den var varken bra eller dålig, bara en vanlig måndag

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!

Rakar du benen: Ja det är klart

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag lägger mig vid 22 men somnar vid 00

Är du blyg? Frågar du mig  ja, mina vänner säger nej

Sysslar du med någon idrott: Nej, varför?

Vill du hellre ha mail än brev: Det beror från vem

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det är klart

Har du spytt offentligt: Jo, men då var jag ung

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag vet inte faktiskt.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag

Är du bortskämd: Ja det är jag nog 

Vad gör du i morgon: Är på Skansen eller Junibacken

Vad är det värsta du vet? Fåglar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror ju på om man shoppar eller inte. Men det blir nog runt 1000 kr i veckan.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Angelina Jolin

Vad längtar du till? Semestern

Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp


Vad använder du för shampoo? Herbal Essenses, den rosa eller röda

Vad är det finaste du fått? Mina barn

En speciell dag du minns: Jag minns så många speciella dagar att jag inte bara vill välja ut en

Hur gammal är du: Snart 33

Tycker du om någon just nu: Ja

Om fem månader: Pluggar för slutspurten

Du samlar på: Böcker

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Malin

Gillar du golf: Minigolf

Vilken tid gick du upp idag: Klockan 6, morr

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej i soffan

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Det minns jag inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus 


Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Ca 7

Har du piercing: Tre i öronen och i naveln

Vill du gifta dig: Har varit, men vet inte om jag vill igen

Vill du ha barn: Har två

Solar du ofta: Nej inte direkt

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag

Är du flygrädd: Inte för att flyga men för att starta och landa

Hur vig är du: Inte alls

Är du musikalisk? Nope

Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa Mango

Vilken är din favoritglass: Piggelin

Tror du på ett liv efter döden: Ja det tror jag

Tycker du om sushi: Ja. Åt det idag faktiskt

Vad äter du helst när du ser på film: Hemma: Godis. Bio: Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej (pappa är död) Men de skildes redan 1982.

Har du tandläkarskräck: JA! Jag avskyr dom!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonen

Vilken ögonfärg har du: Melerade. Blå-grå-gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp

Biter du på naglarna: Inte längre 

Röker du: Ja

Hur ofta tränar/motionerar du: Ca en gång i veckan

Senaste låt du hörde: Någon Astrid Lindgrens figur låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0