Va? Jag har inte ditt nummer!

Pratade med Dong idag. Han har inte mitt nummer på mobilen.
Okej... Han skickar små gulliga sms till någon han inte ens har i telefonboken. Hmmmm....
Om man nu vill träffas, skriver Kram din Dong i sina sms så tycker jag att man borde ha numret i sin telefonbok.
Eller har jag fel?
Nej nej... Domng hade inte ens mitt nummer inlagt i sin mobil, vilket ännu mer får mig att misstänka att det är NÅGON som tänkte ha lite roligt på min bekostnad. Eller kul kanske är fel ord.
Personen i fråga verkar vilja förstöra! Hur många av gulliga sms har hamnat fel och förhållandet går åt skogen pga svartsjuka???

Min sambo läste sms;en och sa att jag skulle hälsa till Dong!

Allt detta har resulterat i är att
1; Dong låter som ett asiatiskt namn så jag blev sugen på thai mat
2; Jag och sambon fick en jäkligt trevlig middag ute tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0