Resdagarna 8-11 27-30/6 Orlando

Dag 8 27 juni
Jag orkade inte åka iväg ännu en dag så jag stannade i huset med lilleman och O.
Ungarna var inne och jag låg på en madrass i poolen för att få lite mer färg, och så såg jag en orm precis brevid poolen. Bara en ormunge men läskigt ändå. Ringde efter hjälp som kom efter 3 minuter.

Dag 9 28 juni
Jag var hemma i huset helt solo med huvudvärk. På kvällen när gänget kom så stack vi iväg och käkade på ett ställe som låg ca 1 timme bort. Kanongott!
Bad om att få glasunderlägg som minne men fick ett helt rör.

Dag 10-11 29-30 juni
Hemma pga illamående. den 29/6 spydde jag och låg helt däckad. Och den 30/6 så mådde jag fortfarande illa men orkade iaf vara upp ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0