Resdag 7 26/6 Orlando

Vi var på Agutica denna dag. Bara i 5 timmar, men det räckte. Jag kände mig som ett barn på nytt.
Som namnet antyder så är det ett vattenland. Så häftigt!
Tyvärr hade jag inte kameran med mig på detta stället, för den hade bara blivit förstörd.


Dessa delfiner fanns där.


I denna så flöt man bara med av strömmen. Så skönt. Men det var svårt att ta sig av.


Lite av parken.

(Bilderna är lånade)

Jag åkte en lång vattenruschkana som bara stupade rätt ner på ett ställe. Lite små läskigt var det!

När vi kom hem till huset igen så skulle vi tömma grillen som vi grillat på 26 timmar tidigare, och det var fortfarande glöd i den. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0