Resdag 17 6/7 New york mot Sverige

Klockan 22.00 USA tid går planet hem. Så sista dagen så tog jag mig runt i NY själv.
Och måste erkänna att jag gick vilse. Japp. Så går det när man irrar runt i en storstad ensam =)
Jag hoppade på en tunnelbana och åkte tre stationer så kom jag rätt igen.


In mot t-banan

Eftersom det inte är speciellt billigt i New York så köpte jag inte mycket.
Handlade
En vit t-shirt för 5 dollar
En svart väska för 30 dollar (prutade ner den 10 dollar)
En keps till Emil 12 dollar
Ännu en väska en vit med lapptäckemönster 35 dollar. (Lite nerprutad men jag såg den dagen innan och blev kär) (Bild kommer senare)
En liten necessär med fyra små Victorias Secret produkter. Duschkräm, Body Mist, Kroppslotion och Handkräm.

Åker jag dit igen så ska handla mer av dom produkterna. De är bra och luktar fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0