Resdag 13 2/7 Från Orlando till New York

Vi skulle upp väldigt tidigt denna dag. Redan kl 4, för att hinna till flyget!
Klockan 4.15 väcker jag Chris.
-Älskling det är dags att vakna nu!
-Nej!
-Men älskling vi ska flyga flygplanet till New York.
-Jag tannar här!
Jaha... Min treåring var urtrött och drog täcket över skallen för att sova vidare i huset i Orlando! =)
(Han kom med till slut, men pigg var han inte)


Vi bodde på ett hotell som låg på Elizabeth Street Grand Street!
Det ligger precis brevid Little Italy, och Chinatown.
När vi kom till hotellet så checkade vi bara in och gick vidare ut för att käka.
Hittade en mysig italiensk krog där maten kostade 19,95 dollar för för och varmrätt.
Portionerna är stora. Så jag blev nästan mätt på bara förrätten.
Förrätt; Pasta Bolognese
Varmrätt; Basa (en fiskrätt)
Riktigt gott! Och väl värt pengarna!

Sedan gick vi runt på stan och spanade.


Så här såg det ut utanför hotellet. Kinesiska överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0