Lunch, shopping, bio och lekpark

Idag har det blivit en heldag igen... Trodde att semester betydde att ta det lugnt. Men så är det kanske inte.
Jag har Lina hos mig som är Malins dotter. Hon är 8 år och en urmysig liten tjej. Med många tankar. =)
Så det var jag, Lina 8  år, Emil snart 16, Chris 3, min bror på 37, och hans två småttingar L 3 år och N snart 7.
Vi var och käka lunch, ute och lekte i parken och sen på bio.
Ice Age 3 stod på programmet.
Betyg; SE DEN!!! Den bästa av alla Ice Age filmer tycker jag. Så kul.

Men trött blir man.

På Cubus har dom just nu världens rea så jag handlade till barnen
Chris fick ett par mysbyxor 50 kr, en par chinos (typ) 70 kr och en luvtröjja 70 kr.
Emil fick mysbyxor 70 kr, t-shirt med krage 50 kr och en luvtröjja 70 kr.

Så summan av tre par brallor och 3 tröjjor blev 380 kr. Jag är helnöjd.
Skönt att jag har en tonårsgrabb som inte följer modet och vågar gå sin egen väg.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vad kul att ni tyckte om Ice Age 3. Jag och Axel ska antagligen gå och se den senare i veckan

2009-07-20 @ 22:42:17
URL: http://ceciliajensen.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0