Om en timme

Ska jag upp till centrum och möta A. Där vi ska handla maten till ikväll. Det blir tacos.
Tacos tycker jag är en jättebra bjudmat, i alla fall när det är folk som är kinkiga i maten.
C som också ska äta här gillar inte tomat eller lök. A äter allt. Och jag... Ja jag plockar bort mycket i mat.
Jag äter inte
Blodbudding. Fiskbullar. Fetaost. Ost (om den inte är smält på pizza, eller om det är kryddost). Svamp. Lever. Med mera.
Förut åt jag inga såser alls, nu tar jag bara bort bea-sås.
Åt heller aldrig fisk, men nu serveras det fisk en gång i veckan i detta hushåll. Oftast bli det lax, ibland panerad rödspätta.
Men det är fisk iaf.

Ska börja med att göra ett nytt recept i veckan igen. Jag har ju köpt alla expressens kokböcker så något måste man ju hitta.
Nej nu ska jag leta upp kläder till min trollunge, innan vi ska till centrum.

Kommentarer
Postat av: Sumana

Roligt att få en kommentar från nån man inte känner, tack. Det är föresten aldrig försent att räkna ner till sin födelsedag =)

2009-02-01 @ 02:38:11
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0