Lyxfällan

Började kolla lite på lyxfällan ikväll men kände att jag inte orkade se allt. Men jag har läst om dom på aftonbladet.
Har ni tänkt på hur många som klagar på lyxfällan efteråt?
Förhållanden krashar är det för det mesta.
Och det är väl inte så konstigt, i de flesta förhållanden så bråkar man just om ekonomin. Och då gå ut i TV och berätta om alla miljoner man har i skulder kan ju inte göra saken så mycket bättre.
Nej mina skulder kommer inte vara med på TV, men kanske här.
Ja jag har skulder. Många klantiga skulder senjag var 18 och osårbar och trodde att man inte behöver betala alla räkningar. Så fel jag hade. Och det får jag sota för nu. Men så ska jag tillägga att jag har tagit tag i situationen själv (och en hel del hjälp av min sambo) och kommer vara skuldfri inom ett år. Helt skuldfri! Det ska bli så skönt.
Den värsta delen kommer faktiskt vara borta redan i april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0