Jag vill, jag vill, jag vill...

Jag har en såndär rastlös kväll igen. Även fast sambon är hemma. Vet inte vad det är med mig.
Jag skulle vilja
Gå på bio.
Gå ut och ta ett glas vin.
Lägga mig att läsa.
Bara sitta och snacka gamla minnen med kompisar.
Med mera. Med mera.

Ut ska jag imorgon med A och C. Och så skulle jag ringa S & S också och se om dom dyker förbi.

Nej, jag tycker att Malin ska sluta amma och festa med mig. Hon är helt underbar när hon partar, alltså hon är ju underbar annars också.
Här är ett gammalt kort på Malin när vi är ute en kväll. (Har kollat med Mal och hon sa att det var okej att jag la ut bilden =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh hej och hå... skål! hahaha...



Vi får ta en sväng om i sommar.

Hoppas du får en kul utekväll.



Kram kram

2009-01-31 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0