I mitt nästa liv ska jag bli en

Ja inte vet jag vad jag ska bli men bara jag slipper städa så är jag nöjd.
Usch, vad jag avskyr att städa, tvätta, plocka undan, diska m.m.
Är det detta man ska stå med bara för man har två söner och en sambo?
Det är saker precis överallt i lägenheten. Men men... Så går det ibland.
Idag har jag iaf lyckas städa köket och satt på en tvättmaskin.
Undrar om mina grannar är less på mig vid det här laget, här sätts både tvättmaskin och diskmaskin igång och det innan 7.30 på morgonen. Ooooops.
Men då får dom väl klaga lite snällt så kan jag vänta.

Nu ska jag tempa sonen och se om han är fit for fight för dagis. Igår var han feberfri iaf.

Och till alla er som gillar att städa. Hur gör man????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0