High School Musical

Ibland undrar jag om jag är världens töntigaste 32 åring. =)
Jag bara älskar High Scool Musical filmerna. Ettan är kanonbra, tvåan funkar men jag gillar den inte lika mycket. Och trean är bara helt underbar! Älskar låtarna i den filmen.
Så nu har jag fyllt min söta lilla svarta mp3 med HSM låtar.
Dom bästa låtarna är helt klart
Now or Never. I want it all. Scream.
Gillar även låten The boys are back, men där måste man se själva scenen till tycker jag.
Ni som följt min blogg har läst om min söta mp3;a flera gånger nu, så här kommer en bild på den. Så kanske ni förstår varför jag är kär! =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så söt!!!

Tror din kärlek till High School Musical handlar om att du inte vill vara 32 :)

Ungefär som min förkärlek till allt som har med dans att göra!

Tänk om man kunde få backa bandet ett x antal år och få dansa på riktigt!

2009-01-30 @ 07:23:23
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0