Figuren

Jag skulle verkligen behöva fixa till figuren lite. Vikten är jag nöjd med. Jag är 165 cm lång/kort och väger 58,7 kg. Det är helt okej. Men jag skulle vilja strama åt magen lite, få plattare, starkare och snyggare mage.
Och rumpa så klart.
Så alltså måste jag ta mig kragen och börja träna. Så är det. Jag kommer inte få den kropp jag vill ha av att äta godis, dricka läsk och sitta och blogga hela dagarna.
Nej det måste bli skärpning.

Vet ni vad som är riktigt illa? Jag har ett träningskort på SATS som betalas av jobbet så det borde jag ju utnyttja.
Det får bli gymmet så fort sambon kommit hem. Eller äldsta sonen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tittade på kort från dopet och då såg man verkligen att du har gått ner i vikt. Jag tycker att du är jättefin! Blir själv sporrad och måste gå ner minst 10 kgtill sommaren. (såg övervikten på korten, inte kul!)

Kram

2009-01-30 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0