Det trodde jag aldrig

Uppgiften vi har i affärsjuridiken nu är väldigt intressant tycker jag.
Handlar om olika bolag och vad som gäller.
Kanske tycker jag att det är intressant eftersom min sambo är egen företagare, eller för att min dröm är att starta eget.
Vilket fall som så får jag reda på en hel massa jag inte har haft en aning om. Fast det är väl det som är meningen när man pluggar.
Jaha, vad jag gör jag då vid datorn när jag ska plugga? Ja, inte vet jag. Har en liten rast =) Det måste man ju ha.

I förra programhanteringens uppgift fick jag ett N.
Så på tre uppgifter har jag 2 VN och 1 N. Helt okej tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaha och för oss som inte pluggar, vad sjutton betyder N och VN???

2009-01-24 @ 16:26:34
URL: http://ceciliajensen.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0