Batterierna tog slut

Jag vet inte vad som hände men från att vara speedad till tusen så bara rasade jag ihop i en liten hög känns det som.
Istället för gymmet blev det en egen spa eftermiddag i badet.
Badkula. Ansiktsmask. Hårinpackning. Rakning.
Så skönt.
Nu sitter jag här i mina nya jeans (jag måste ju gå in dom) och en tröjja.

Lilleman springer och hoppar runt så mycket så att han precis spydde. Inte bra. Nu ligger han nedbäddad i mammas och pappas säng och tittar på Alex och Marty och Gloria. Och giraffen så klart =)
Ni som inte vet vad jag pratar om så kan jag tala om att det är Madagaskar. Den nya älsklingsfilmen i huset.

Iaf för honom. Mamma börjar bli lite trött på att samma film går om och om igen. Med ett undantag Robin Hood! Den ska jag nog se till att han börjar gilla. =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAhahaa, batterierna brukar sällan räcka hur länge som helst :)

Jag håller med lilleman, Madagaskar är bra!

Pump tisdag, muskelträning ondag, power walk torsdag, hur tar du den utmaningen vännen :) ??

(Gör allt för att peppa andra, hehehe)

2009-01-29 @ 18:34:30
URL: http://ceciliajensen.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0