Smart på natten

Jag hör verkligen till kategorin som blir smart på natten.
Förr i tiden när jag jobbade natt så lyckades jag lösa de mest kluriga spel, gåtor och korsord just då på natten.
Och nu när jag pluggar så verkar det vara likadant, gick och la mig (i soffan för att inte störa min sjukling) och då sa det pling i min skalle och papper och penna åkte fram och jag började lösa sista uppgiften i affärsjuridik. WOW!
Så nu sitter jag här igen och har skrivit ner allt på datorn istället så jag vet vad det handlar om när jag vaknar imorgon/dag.

Men det är inte rekommendera att vara pigg och plugg vid denna tid eftersomjag vet att lilleman kommer vakna tidigt.
Kan jag muta hans bror att kliva upp med honom kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0