Ska du blogga om det här nu?

Ja det kanske jag ska.

Min sambo frågade, jag svarade.

Vad är det då jag ska blogga om? Jo, att vi kanske om vi får biljetter ska åka och se Madonna!
Den 9/8 är hon i Göteborg. Vad händer mer den 9/8?
Jo.. ja just det. Min son fyller 16 år och sambons lillebror 18 år.
Madonna vs födelsedagar.
Madonna vinner. Ledsen min älskling, men jag lovar att fira dig ordentligt en annan dag. =)

Detta lär ju vara sista chansen för mig att se henne live och denna gång SKA jag vara på plats.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller tummarna för dig, men jag kommer att sno åt mig biljetterna framför näsan på dig :)

09.00 kommer vi att vara inloggade på Ticnet och kämpa med alla andra idioter, eller hur :)



2009-02-09 @ 07:11:57
URL: http://ceciliajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0