Segt

Idag är det en sån där seg dag igen. Jag gillar inte såna dagar. Visst, jag har fått 300 miljoner saker gjorda, men just nu längtar jag bara till klockan blir tillräckligt mycket så man kan gå och lägga sig igen.
Emil kom hem idag efter han varit hos sin far i helgen, men lilleman är inte hemma han gick till farmor efter dagis.
På tal om det, så fick jag inte lämna honom i morse för idag var det bara pappa som gällde tydligen. Han gav mig en puss och sa hej då mamma.
Sen gav han sin pappa skorna och sa åt honom att sätta på sig jackan (på finska). Sambon som är genomförkyld hade absolut ingen lust att gå kan jag tala om, men när ens 2,5 åring står i dörren med bedjande ögon och säger Pappaaaaaa kooooooooooom. Då klär man på sig och går. =)

Jag tycker iof att det var jätteskönt att Chris var pappig. Eftersom han sa mamma 10 gånger i minuten i går. Och jag var ju inte så pigg igår, som ni vet. =/

Snart kommer sambon hem med pizza, ooops, tror ni på att min vikt kommer hålla sig där jag vill?
Spinning imorgon som tur är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0