Och där gick jag bet

Jag som trodde att affärsjuridikens sista uppgift skulle bli en lätt match. Ha ha, tänk vad fel man kan ha.
Jag har läst det jag ska läsa och så tänkte jag att jag ska ta itu med självaste uppgiften, så jag satte mig vid datorn och så tog det liksom stopp.
Det vi ska göra är att skriva ett inkassobrev, vilket inte borde vara några som helst problem för mig eftersom jag mottagit en del sådana i mina dagar. Men nähä du, det är enklare att få än att skriva dom, det kan jag tala om.
Har kollat på nätet hur dom skriver, men jag får ju inte kopiera av texten så det gäller att komma på egna ord och så tänkte jag göra brevet lite mer kul än att bara skriva rakt upp och ner.
Jag tänkte göra en logga m.m

Tur att jag läser programhantering också så jag vet hur jag kan göra pappret lite mer spännande. Om det nu finns något spännande i att få ett inkassobrev överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0