Nedräkningen kan börja

Om en vecka så åker jag på kryssning med ett helt gäng männsikor.
Två av mina kompisar J & A ska gifta sig, men eftersom dom valt att gifta sig borgligt med bara familj som vittnen och dom INTE vill ha någon möhippa/svensexa så ska vi alla åka på kryssning för att fira dom.
Tycker att det är en jäkligt bra idé faktiskt. Men som vanligt är det ju vissa som blir lite griniga för att dom inte vill ha hippa eller sexa.
Personligen tycker jag dom är smarta som gör så här. Dom slipper spektaklet (även fast det kan vara kul) dom slipper att betala en massa massa pengar för klänning, smoking, mat, m.m

Önskar att jag också gjort så när jag gifte mig! Iof så kostade inte mitt bröllop så mycket men med hyra av klänning och fika m.m så uppgick det iaf till en ca 10000 kr. Och det är mycket när man är 18 och har ett barn på 1 år. Ja ja kul var det iaf att vara prinsessa för en dag.
Om jag någonsin gifter om mig så ska det bli på en sandstrand i soluppgången (om man får upp karln vill säga) och dom enda vittnena ska vara mina barn.
Fast nu ska jag och min sambo aldrig gifta oss så det spelar väl ingen större roll hur jag hade tänkt giftermål två.

Ja just det kryssningen pratade jag om ju... (Doris is back)
Jag ser fram emot denna kryssning för att
1; Buffén på båten är underbar
2; Frukostbuffén är ännu bättre (och där kommer jag vara mellan 7-9)
3; Det är kul att spela
4; Man träffar mycket roliga människor

Nu ska jag plugga igen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, shit... och all planering som krävs för att få det som man vill... Och gå och oroa sig för möhippan..

Men oj, måste säga att det var värt varenda oros minut och öre :)

En dag att minnas och festa :) Hahahaha

2009-02-06 @ 21:28:03
URL: http://ceciliajensen.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0