Middag

Jag hade planerat korvstroganoff.
Det blev mat från Food Courten i Kista Galleria.
Sambon åt en 150 gr med pommes.
Lilleman åt fish and chips (trodde aldrig han skulle säga att han ville fisk)
Äldsta sonen käkade kinamat (nudlar som vanligt)
Och själv provade jag den nya libanesiska, där jag beställde meze. 
7 smårätter för 79 kr, det tycker jag är helt okej pris.
Jag tog
1; Korärtskocksbottnar i vitlök
2; Tzatziki
3; Kycklingvingar
4; Kycklingfilé i sesamsås
5; Vinbladsdolmar
6; Libanesisk sallad med friterat pitabröd
7; Köttfärsfyllda småpiroger

Det var riktigt gott! Blev lite besviken på vinbladsdolmarna, dom var lite för sura.
Nästa gång jag äter där ska jag äta lamm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0