Lipstick Jungle

Ja jag är fast i ännu en serie. Det är hemskt. =)
Men den är ju bra eller hur? Egentligen handlar den inte om någonting, men ändå är man fast.
Ja ja whatever!

Vad händer annars då? Jo jag har pluggat, min lilleman kom inte hem från farmor förrän klockan var sju så jag hann med hur mycket som helst. Sen dök sambons syster upp här och snackade ett tag. Jag börjar tycka synd om hennes hund. Mitt älskade troll ska alltid klappa, visa honom vattenskålen, be honom sitta, säga åt honom att ta det lugnt. Och tro mig, hunden försöker ta det lugnt, han gömmer sig under bordet för att undvika mitt troll. Tror ni att det hjälper? Nej inte mycket inte. Så oftast får han stanna hemma när hon kommer.

Nu ska jag fixa blad 6 i min uppgift i programhanteringen. Det är åtta blad att göra. Sen ska jag lägga mig i min kära säng med min kära sambo som nyser 14 ggr i sekunden just nu.

Natti natti, så ses vi imorgon! Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du inte blir smittad av alla nysningar..

Lycka till med pluggandet. Jag ska också sätta mig och plugga lite, hade läxa tills i morgon.



Kram

2009-02-03 @ 08:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0