Kista Galleria

I Kista Galleria har dom världsrekordsförsök i tv-tittning. Stackars satar säger jag bara. Där sitter dom alltså i ett rum på saccosäckar med en massa redbull och glor på TV, inte nog med det, nej utan folk ska ju stå och glo på dessa stackare också.
I detta läge undrar jag.
A; Varför ställer man upp på detta?
B; Vem kommer med mat till dom?
C; Vad är världsrekordet i TV-tittning?

Jag skulle aldrig kunna vara med i ett sånt försök. Eller jo om dom bara visar dåliga program som jag verkligen INTE vill se, då skulle jag kunna hålla mig vaken.
Men så fort det visas något bra på TV så somnar jag. Pang Bom!
Jag vet aldrig om flickan fick pojken, vem som var mördaren eller någonting.

Kommentarer
Postat av: Malin

Onödigt vetande: ca 65 timmar är rekordet, hörde det på TV-nyheterna i morse.

Ibland får man nytta av allt man hör... :)

2009-02-03 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0