Jag orkade inte igår.

Blogga alltså. Var så seg hela dagen. Usch!
Men vi hade grymt kul i lördags när vi var ute. Jag kände att jag drack alldeles jättelagom, fast ändå så låg man hel nerdegad i sängen halva dagen igår.
När jag väl kom upp 13.30 så var det bara till att börja städa. Inte kul, men nödvändigt!

På kvällen stack jag, sambon, vår lilleman och hans 16-åriga kusin iväg och käkade på Mongolian BBQ. Det var så gott.
Och efter det åkte vi och hälsade på lillemans faster och tog en fika. Var hemma vid 20.15 och då var det bara till att natta Chris, och sen natta sig själv.
Låg och kollade på filmen Holiday på trean och den var riktigt bra, det trodde jag inte.

Nu ska jag dricka kaffe, väcka liten, lämna på dagis och gå och träna.
Vi hörs lite senare.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar.

2009-02-02 @ 08:27:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0