Idag har jag...

Namnsdag. Iaf om man ska tro mina vänner.
Dagen namn är Doris. Och om ni tittar lite åt höger så ser ni den blå fisken, det är jag. Doris! =)
Tydligen är jag en väldigt förvirrad och glömsk människa.
Jo jag är fortfarande en människa och inte en fisk. Tror jag iaf.

Jag älskar iof Doris i Hitta Nemo, hon är störtskön.
Det jag gör bäst i min förvirrade värld är att jag alltid letar efter min telefon och allra heslt medans jag går och pratar i den. Undrar hur många gånger mina vänner har hört mig säga
-Jag har ciggen, tändaren, plånbok, nycklar... Men var är min mobil?
Jo, Åsa/Doris du pratar liksom i den, hör jag i mitt öra. Hoppsan då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0