Hallen!

Klart det med!

På hyllan i min hall står inte mindre än 3 sparbössor. Jag gillar i sparbössor. Kanske borde samla.
Förutom dessa tre har jag två till.

Och vet ni var vi sparar våra småpengar? Nej, inte i nån av sparbössorna, utan i en 25-liters plastdunk. Ja det är sant. Min älskade sambo fick för sig att han ville spara pengar i en sån och när jag väl hittade en dunk på ÖB så köpte jag den till honom.
Nu väger dunken 11,7 kg. Så vi har fått ihop en hel del i den.

Hans dröm är att fylla den. Okej, jag hjälper till så gott jag kan.

Nu ska jag fixa lunch till mina tre pojkar, och fortsätta med att städa i sovrummet!
Vilken kul liv jag lever idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

10 minter att städa badrum och 15 minuter att städa hallen. Det var bra gjort. Tänk på det nästa gång, att det går ganska snabbt så slipper du känna ångest när du ska städa. För det gör du snart igen med 3 pojkar i hemmet :)

Ha det bäst!



Kram

2009-02-07 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0