Datorer = Morr

Jag kommer snart slita mitt hår i ren frustation över detta excel! Jag känner att jag snart kommer börja morra. 
Jag  och datorer är verkligen inte bästa vänner, det är bara så det är.
Är så imponerad över alla it-människor i världen som har tålamodet när det gäller datorer. En stor applåd till er.
Nej tacka vet jag papper och penna och en pärm. =)
Och tänk vad mycket trevligare det är att få ett brev på posten istället för ett e-mail, eftersom det heller inte är helt säkert att datorn vill när jag vill så kanske jag inte ens får den informationen som finns i mina otroligt viktiga mail.
Är väldigt ironsik just nu om.

Okej, nu ska jag återgå till mina läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0