Middag med brudarna!

Igår kväll så blev det middag med tjejerna på stan. =) Så jäkla kul... Måste göras om snart.

Det var jag, V, Ma, N och Mi. Vi käkade på Mongolian BBQ och sen gick vi vidare.
Och som vanligt så lyckas ju Valle med en bra kommentar. Eller två =)

Efter vi har spenderat ca 2,5 timmar ihop så tar V sin första whiskey. Och tittar på Mi och vräker ur sig
-Jaha, nu fattar jag du är Mads lillasyster!

När vi får menyerna på stället vi går till efter maten så tittar V runt och säger att hon älskar deras pommes med bea, och fortsätter Om jag hade varit hungrig så skulle jag äta.
Yes darling! Vi skulle alla ha ätit om vi varit hungriga. =)

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

var med o tävla i min blogg.



vinn en signad linne av en svensk artist!!!

http://duvetintee.blogg.se

2009-08-21 @ 15:59:44
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Malin

hoho.. har du slutat blogga?

2009-08-25 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0