Så trött

Idag har det verkligen varit fullt ös. Först träningen och sen var det bara att börja med maten.
Sambons mamma fyller år idag så hela familjen var här och grillade. Och som vanligt lyckas vi laga mat för dubbelt så många som vi är. =) Men det gör inget för då kan jag äta det till lunch imorgon... och dagen efter det.. och efter det.
Jag har lite ont i min kropp, träningen tog bra. Det blir nog till att fortsätta med BodyPumpen på onsdagar. Känner att det är den enda tiden som passar mig om det är i Kista jag ska träna.
Det som finns att välja mellan är onsdagar kl 12.00 eller fredagar kl 17.00.
Nu ska jag lägga mig och titta på Seinfeld och förhoppningsvis somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0