Nähä...

Inga förnster tvättade här inte. Men allt annat har blivit städat och det är ju inte fel det heller.
Håller även på att tvättar för fullt. =/
Det enda som inte blivit gjort som är det VIKTIGASTE är inlämningsuppgiften till Affärskommunikation engelska. Ja ja, det löser jag. Har ju fram till söndag på mig. Och varför göra något i förväg? =)
Jag jobber oftast bäst under press, när jag vet att nu är det ingen lek längre utan verkligen ett måste.
Eller när jag är riktigt riktigt trött, då är jag som smartast, som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Om 33 minuter ska jag hämta lilleman på dagis och så ska vi ut och spela fotboll. =)
Nästa år får han ju börja på fotbollsskola. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0