Mat och träning

Jaha, då börjar påsken. Massa dagar ledigt för de som arbetar, själv så har jag en hel del saker i skolan att göra. Men det går nog bra. Stegräknaren är på idag iaf. Satte på mig den direkt när jag vaknade för att inte glömma den.
Ska äta frukost snart, lämna Chris vid 9 och sen tänkte jag nog ta en sväng till gymmet. =)
Styrketräning står på schemat för dagen. Tyvärr är det ju så att bikinisäsongen kryper närmre och närmre och jag vill inte se ut så här då.
Nej jag är vill inte direkt överviktig men det hänger. Spelar ingen som helst roll att det är snart tre år sedan jag fick barn, magen sitter ändå kvar.

Jag vet att det gäller att börja äta vettigt också, och det steget ska jag ta på måndag tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0