Jag är tillbaka. =)

I förrgår blev det inte mycket gjort här hemma.
Men igår så var jag och Chris på Trollskogen med Nettan och hennes söner M & M.
Efter det hamnade jag och lilleman på Pampas Marina där hans pappa, faster och fasters sambo satt.
Lite senare så lämnade vi Christopher till barnvakten C, som han älskar. Och så åkte vi fyra vuxna ut och käkade på Grill och sedan vidare till Godot och tog en drink.
Vi var hemma redan halv elva på kvällen.

Stegräknaren var inte på i fredags men igår var den på fram tills vi åkte in till stan och jag fick ihop
12090 steg
6,29 km
447 kcal
2 h 13 min 23 sek

Idag har vi pratat om att åka till Skansen, men får se om min kära sambo orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0