Glassar jag minns

Alexandra har skrivit om glassar i sitt blogginlägg. Och då blev jag ju väldigt nostalgisk och var bara tvungen att kolla på glasskartan på GB.

Mina favoriter under tiderna är...
Top Hat Lagom stor strut med choklad och sylt
Puckstång Helst jordgubb, fick man alltid varje fredag på dagis
X-15 Isglass med många olika smaker
Piggelin Varför har dom ändrat utseendet på den??? Var godare förr.
Päronsplit Mums!
Igloo Lagom stor när man delade den på två
Tom & Jerry Var egentligen inte så god men kul att se vilken man fick äta upp =)
X-17 Den nya X-15 fast inte lika god
Schweizerpinne Jag älskar fortfarande schweizer nötchoklad
Gröna Grodan Snälla kom tillbaka
X-21 Ännu en ny variant på de föregående X-glassarna

Glassar jag inte gillade
Lakritspuck Ryser än idag när jag tänker på den
Top Hat Förstod aldrig hysterin när den kom tillbaka

Nu kan jag tyvärr inte äta glass om jag inte tar en Lactulos innan. Så för mig är det isglass och sorbet som gäller på somrarna.

Kommentarer
Postat av: alexandra





Kul att du också gjorde ett inlägg! :D



Piggelin funkar ju alltid. Komme rihåg när den kostade 4 kr haha



2009-04-06 @ 15:04:02
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0